ניהול ערוצי
מדיה דיגיטלית
בחוץ, בעבודה, בבית, במיטה, כשאנחנו לבד או עם אנשים – הסטטיסטיקה אומרת שאנחנו עם הפנים בתוך מכשיר הפלאפון. וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, יוטיוב – תלוי בגיל ובסטטוס, כולנו שם. וכשכולנו שם, שם גם הרגלי הצריכה שלנו. אלו ערוצים ששותים תוכן בקצב מסחרר שכדי לעמוד בו אנחנו חייבים כל הזמן לחדש, לעניין ולייצר תכנים בולטים, מגרים ומושכים בהתאם לאופי הייחודי לנו.
 

הפקות וידאו

 

רעיון, סטיילינג, צילום, עריכה ועיצוב. סרטוני תדמית חזקים ובולטים ותכני וידאו קצרים לשיווק השוטף עם הבנה חזקה ויסודית של עולם הקולינריה.

 

הפקות סטיילינג וצילום כחלק ממיתוג העסק או כתוכן שוטף, אנשים קודם כל אוכלים עם העיניים. ותמונות אוכל מעולות שוטפות לכולנו את הפיד. בתוך זה, אנחנו עדיין חייבים לבלוט…אנחנו בונים קונספט ומתכננים ימי צילום ייחודיים, בולטים, מגרים שעושים בלגן בדיגיטל. החל מכתיבת הבריף לצילומים, רעיון מבדל, סטיילינג, צילום, הפקת יום הצילום ועריכה סופית של התמונות.

 

פרסום,כנון

ורכש מדיה

מודעות, מכוונים, קמפיינים בטלוויזיה, באינטרנט, בשילוט חוצות או בעיתונות. אם כבר יוצאים בקמפיין עם תקציב, חשוב לוודא שאנחנו עם העין על הכוונת, בול למטרה. לפרסום בתחום הקולינריה יש חוקים משלו. לכותרות פרסומיות ריקות מתוכן אנשים כבר לא מאמינים – לכן המסרים צריכים להיות חדים מאוד, בולטים, מגרים ותואמים לאמת המוצרית שלכם.

 

 

קידום מכירות 

ופעילויות גרילה

 

 

לפעמים אין כמו לחטט רגליים ולצאת לשטח. להרגיש את הלקוחות, לדבר איתם, לספר להם את הסיפור הייחודי שלכם ולשלוח אותם להתנסות. כל זה בדרכים קריאייטיביות, בולטות, סוחפות וכיפיות.

 

אירועים קולינריים וערבי קונספט תחרויות אוכל, אירועי קולינריה אקסקלוסיביים, ארוחות קונספט, מיזמים יצירתיים המשלבים אוכל, בילוי ומותגי מזון ואלכוהול ועוד. עם ניסיון של עשרות אירועים קולינריים כמו תחרות הפיצאיולו של ישראל בבית שגריר איטליה, ערבי קונספט במסעדות ואירועים קולינריים גדולים, אנחנו יודעים לתכנן, לעצב, להפיק ולהוציא לפועל אירועים קולינריים יוצאי דופן.